Hestia Hotel Draugi

Znajdź najlepszy hotel w: Ryga w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Hestia Hotel Draugi pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od | 14:00 |
---|---|
Wymeldowanie do | 12:00 |
Śniadanie | Śniadanie dostępne |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Hestia Hotel Draugi

Hestia Hotel Draugi
Czterogwiazdkowy Hotel Hestia Draugi usytuowany jest w samym sercu Starego Miasta w Rydze, 5 minut spacerem od zabytkowej katedry. Oferuje on przestronne pokoje z bezpłatnym WiFi, telewizorem z płaskim ekranem i lodówką.
Oceny i opinie
Bardzo dobra lokalizacja
Mārstaļu iela 3, LV-1050 Ryga, Łotwa|0,43 km od Old City Riga (Vecriga)
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
Maksymalny wiek: 4
Dzieci mogą bezpłatnie skorzystać z dodatkowych łóżek.
Maksymalny wiek: 12
Dzieci mogą skorzystać z dodatkowych łóżek za dopłatą (EUR 25).
Maksymalny wiek: 4
W każdym pokoju 1 dziecko może bezpłatnie skorzystać z dostępnego łóżka.
5–12 lat
W każdym pokoju 1 dziecko może skorzystać z dostępnego łóżka za dopłatą (EUR 25).
Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą
Śniadanie dostępne
Cena śniadania
Skontaktuj się z hotelem, żeby uzyskać informacje o cenach
Opcje śniadaniowe
Śniadanie kontynentalne
Menu śniadaniowe
Bufet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. If you require an invoice when booking a prepaid rate, write this and your company details in the Special Requests box. In the event of an early departure, the property will charge you the full amount for your stay. This property is located in a busy area so guests might experience some noise. Guests are kindly asked to present their passport and a bank card used for booking upon check-in. The guest who made the booking must be the holder of the bank card. In case a card is not presented, prepayment will be returned and a different payment method will be required. Guests requiring an airport transfer must book it in advance. Contact details can be found in the booking confirmation.
Cash