Club Hotel Dolphin

Znajdź najlepszy hotel w: Ranganmulla w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Club Hotel Dolphin pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od: | 14:00 |
---|---|
Wymeldowanie do: | 12:00 |
Śniadanie | Oferta śniadaniowa |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe nie są akceptowane |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Club Hotel Dolphin

Club Hotel Dolphin
Club Hotel Dolphin usytuowany jest przy plaży w miejscowości Waikkal, 20 km od międzynarodowego lotniska Bandaranaike. Ten obiekt w stylu klubu oferuje bezpłatny parking, spa oraz 2 duże odkryte baseny.
Oceny i opinie
Opinie podróżnych
Komentarz: 16 mar 2025
Club hotel dolphin
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 22 marca
dziękujemy za Państwa opinię o hotelu Club Hotel Dolphin. Cieszymy się, że ogólnie pobyt w naszym hotelu był dla Państwa przyjemny i docenili Państwo starania naszego personelu.
Doceniamy Państwa uwagi dotyczące kuchni. Rozumiemy, że powtarzalność posiłków może być problemem dla niektórych gości, i postaramy się uwzględnić Państwa opinię w naszych przyszłych planach menu.
Jesteśmy zadowoleni, że spodobały się Państwu nasze baseny i otoczenie hotelu. Rzeczywiście, nasza bujna roślinność jest jednym z naszych atutów, choć rozumiemy, że może to również przyciągać owady. Dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować ten problem i zapewnić komfort naszym gościom.
Cieszymy się, że spodobała się Państwu nasza plaża.
Mamy nadzieję, że pomimo tych drobnych niedogodności, ogólnie pobyt w naszym hotelu był udany i że zdecydują się Państwo nas odwiedzić ponownie w przyszłości.
Komentarz: 1 lut 2025
socka 2 opinie·4 zdjęcia godzinę temu Nowa Urlop | Z rodziną Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu . Super obs
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu . Super obsługa w pokojach , zawsze czysto sprzątnięte codziennie.takze opieka na plaży zorganizowana , Super! Cudownie przygotowane posiłki , smaczne jedzenie , polecam ! Szef kuchni przygotował nam specjalne regionalne danie . Córka miała wspaniałą niespodziankę na urodziny . Bardzo dziękujemy ❤️Chce wyróżnić pracownika Lakmal, był bardzo pomocny w okazaniu pierwszej pomocy , kiedy skaleczyłam nogę w Oceanie. Szybko zareagował w okazaniu pierwszej pomocy - bardzo bardzo dziękujemy . Korzystałyśmy z fitnes i Spa masaży w wykonaniu Kamian cudowne przyjemne . Będziemy polecać państwa hotel Pozdrawiamy serdecznie z Polski i Moskwy
Rodzaj podróży
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 6 lutego
We're delighted you found our rooms clean and well-maintained, and that our team provided you with excellent service. It's also great to hear you enjoyed the food and our varied menu options. We will be sure to pass along your compliments to the chef and kitchen staff.
Dear Guest,
We're especially grateful for your kind words about Lakmal and his quick response in providing first aid. We're proud to have him on our team. We're also glad you enjoyed the Fitness and Spa massages by Kamian.
Thank you again for your recommendation! We hope to welcome you back to our hotel in the future.
Guest Service Team.
Komentarz: 25 sty 2025
Pobyt: sty 2025
Mieszane uczucia
Hotel przeciętny z przesympatyczną obsługą na bardzo dobrym poziomie.
Szczególne podziękowania dla Rasika - dbał o czystość i wszelkie problemy perfekcyjnie. Mieliśmy pokój z dostępem do basenu i był ok, choć czuć w łazience było smród z kanalizacji. Drinki treściwe i dobry wybór. Kulinarnie natomiast nie dla "mięsojadów", incydentalnie serwowana wołowina czy wieprzowina nie do zjedzenia. Potrawy głównie regionalne i spory wybór, ale w jednym smaku. Animacje to w zasadzie tylko muzyka na żywo, o tzw. "show" szkoda wspominać, choć bardzo się starali. Basen i otoczenie czyste i zadbane. Natomiast raziła duża obecność "lokalsów", z czym spotkaliśmy się po raz pierwszy. Niby mili, uśmiechnięci, a jednak pewien dyskomfort był, zwłaszcza, jak zajmowali leżaki przynależne do pokoi, których nie zajmowali. Reasumując: hotel absolutnie przeciętny, spokojny, do wypoczynku, nie dla osób szukających rozrywki i wysokiego standardu w każdym zakresie.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 27 stycznia
Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that our team, especially Rasika, made a positive impact on your stay with their excellent service.
We sincerely apologize for the issues you encountered, such as the unpleasant odor in the bathroom and the food not meeting your expectations. We will certainly review these points to ensure improvements are made. Regarding the sunbed situation, we regret any discomfort this may have caused and will work on better managing these areas to enhance guest experience.
We truly value your insights, and we hope to welcome you back in the future, providing you with a stay that exceeds your expectations.
Warm regards,
Guest Services Team
Komentarz: 10 gru 2024
Pobyt: gru 2024
A mogło byc tak fajnie
Już wyjaśniam. Poprosiliśmy w recepcji hotelu o wezwanie menedżera hotelu. Przejechał szybko.
Prosiliśmy tylko o pomoc i wezwanie policji (potem pomyślałem że sam mogłem to zrobić). Rozmawiał z kimś niestety nie rozumieliśmy bo było to w języku miejscowym. Na koniec zakomunikował nam żebyśmy zamówili taxi i pojechali złożyć zeznania. Czy w jakimś szanującym się hotelu w Europie i nie tylko ktoś by tak odpowiedział? Człowiek ten był wyjątkowo niesympatyczny i bezużyteczny w kwestii pomocy. Może ktoś to przeczyta z zarządu może z Brown Hotels.
Za to obsługa kelnerska, barmańska i w większości sprzątająca zasługuje na najwyższe uznanie i szacunek. Ci ciężko pracujący ludzie są zawsz uśmiechnięci i chętni do pomocy. Dla nich brak tu oceny, bo 6 gwiazdek nie wystarczy. I dlatego ta dodatkowa gwiazdka w ocenie ogólnej.
Szkoda, bo długo planowałem te wakacje marzeń.
Wymieniona sytuacja zdarzyła się w czwarte 5 grudnia około godziny 19. Piszę o tym ,to bo jakaś opinia którą czytałem wcześniej na tym forum o menadżerze z tego hotelu (niekoniecznie tym) odpowiedź była że osoby piszącej nie było . Ja byłem i sytuacja opisana zdarzyła się naprawdę
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 15 grudnia
Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely regret that your stay did not meet your expectations due to the incident you described. Please accept our apologies for any inconvenience caused.
Your feedback is important to us, and we will use it to improve the quality of service we provide.
We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future.
Kind regards,
Guest Relations Team
Club Hotel Dolphin
Komentarz: 18 wrz 2024
Pobyt: lip 2024
Bardzo dobry hotel
Jedzenie urozmaicone i smaczne. Problem może dotyczyć jego pikantności. Wprawdzie istnieją oznaczenia ostrzejszych dań (od jednej do trzech papryczek), ale brak takiej tabliczki nie gwarantuje, że dana potrawa nas nie zatka. Na szczęście formuła szwedzkiego stołu pozwala na nakładanie sobie "próbnych" porcji i testowanie, bo w innym przypadku bylibyśmy narażeni na jedzenie potraw, które są bardzo delikatne dla miejscowych, a dla większości Europejczyków - trudne do przełknięcia. W razie czego zwykle pojawiają się bezpieczne pizze i makarony.
W barach są przyzwoite drinki. Wieczorem codziennie jest muzyka na żywo, ale niezależnie od wykonawcy/ów zawsze grane są wyłącznie klasyczne covery. W hotelu jest kilka sklepików z pamiątkami, ubraniami i wyrobami jubilerskimi.
Hotel jest na uboczu, ale bez problemu można dostać się do najbliższego miasteczka Bolawakka (30 minut spacerem lub kilka minut tuk-tukiem za 1000 rupii). Łatwo dostać się do dużego miasta Negombo (za 2500 rupii tuk-tukiem spod hotelu, lub za jakieś grosze zwariowanym, kolorowym autobusem z Bolawakki).
Jeśli chcecie pojechać gdzieś dalej, nie musicie szukać ofert, bo znajdą was same :) Przy plaży niemal zawsze zaczepi was miły właściciel firmy Asda Tours, który wręczy ulotkę (po polsku!), ustali wasze oczekiwania i ponegocjuje ceny (na pewno atrakcyjniejsze niż u oficjalnych biur w rodzaju TUI). My dzięki temu pojechaliśmy na 3 wycieczki: pociąg z miejscowości Ella (bajeczny!) + plantacja i fabryka herbaty; sierociniec słoni w Pinnawala + złota świątynia; Sigiriya + świątynia skalna w Dambulla. Wszystko to samochodem osobowym prowadzonym przez brata właściciela firmy Nissanem, który jest szalonym, ale bardzo dobrym kierowcą i sympatycznym człowiekiem, od którego możecie dowiedzieć się dużo o Sri Lance.
Byliśmy w Dolphin Hotel w sierpniu. Warto pamiętać, że to okres monsunowy. Jest bardzo ciepło, deszcz pada rzadziej niż w innych miesiącach (i pada krótko), ale w oceanie nie da się pływać. Ocean w tym okresie jest bardzo wzburzony, co słychać w pokoju nawet przy zamkniętych oknach. Ale ten szum Oceanu Indyjskiego to też zaleta hotelu.
W całej Sri Lance jest mnóstwo bezdomnych piesków i kotów. Nie brakuje ich także w hotelu. Pamiętajcie, żeby, mimo tabliczek odradzających, dokarmiać je, bo straszne z nich chudziny :)
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 22 września
Thank you for your detailed and positive review! We're glad you enjoyed the spacious grounds, well-maintained pools, and the variety of food options. We appreciate your understanding of the spice levels and the relaxing atmosphere of the quieter pool area. Your feedback about the live music and nearby excursions is also noted.
We look forward to welcoming you back to Club Hotel Dolphin in the future!
Warm regards,
Thakshila Galappaththy
Resident Manager
Bardzo dobra lokalizacja
Kammala South Waikkal, 61110 Ranganmulla, Sri Lanka|0,97 km od centrum miasta
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu dodatkowych łóżek, skontaktuj się z hotelem.
Maksymalny wiek: 2
W cenie
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Oferta śniadaniowa
Menu śniadaniowe
Bufet
Cena śniadania
1 zł (≈USD 0,09) za osobę
Cash