La Quinta by Wyndham Allen at The Village

Znajdź najlepszy hotel w: Allen w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu La Quinta by Wyndham Allen at The Village pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od | 15:00 |
---|---|
Wymeldowanie do | 11:00 |
Śniadanie | Śniadanie dostępne |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: La Quinta by Wyndham Allen at The Village

La Quinta by Wyndham Allen at The Village
Featuring an outdoor swimming pool, this Allen, Texas hotel is 15 minutes’ drive from The University of Texas at Dallas. A free continental breakfast is offered.
Oceny i opinie
Opinie podróżnych
Komentarz: 27 lip 2017
Pobyt: lip 2017
profesjonalna obsługa, łóżka i śniadanie
Personel był znakomity, zwłaszcza Miss Pilar. Mieliśmy problem z komputer nie działa w centrum biznesowym i pozwoliła mi przyjść do recepcji i korzystać z jej komputera, aby wydrukować kartę pokładową z linii lotniczych. Ona była bardzo cierpliwi i dołożyła wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie dla mnie! !
Basen był zbyt mały dla hotelu i nie mogę zrozumieć, dlaczego mają rock fontanny w płytkiej części basenu, co może być bardziej niebezpieczne, niż estetyczny.
Polecam ten hotel na pobyt w Allen.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 1 sierpnia
Thank you for your feedback and taking the time to give us a review. We are glad to hear that you liked the variety on our breakfast, the beds were comfortable, room were clean and staffing was excellent.
Come and see us again soon!
Sincerely,
Manager
Komentarz: 21 lip 2017
Pobyt: lip 2017
Ładne miejsce, łatwy dostęp
Moje pierwsze wrażenie z obiekt nie był zły, w recepcji miał poplamione płytki sufitowe, ale lobby, ogólnie rzecz biorąc, dał pozytywne wrażenie. to był czysty i nowoczesny. Mój pokój był na 4. piętrze, najwieksza wada dla mnie, wolałbym coś niżej. Winda była powolna, ale funkcjonalny. Moje kolana nie dobrze już chodzić po schodach, co najmniej. Jest ok.
Parking był pełny, tereny były czyste i schludne.
Basen i jacuzzi na świeżym powietrzu są i były zawsze czyste i dobrze utrzymane. Podczas gdy nie duży, nigdy nie było tam wielu ludzi tam, kiedy pojechałem, co było zwykle późnym wieczorem. Nie mógł być bardziej dostępne ręczniki na basen, choć. Musiałem wziąć z siłowni kilka razy.
Śniadanie było wystarczające, kiełbasy, jajka pierożki, zimne płatki, gofry, płatki owsiane, tosty, itp. Nie jestem fanem pierożki z jajkiem, ale to mnie białka potrzebne na rozpoczęcie dnia. Jadalnia była czysta, jasna i dobrze utrzymane. Na śniadanie były gorące, jak i obfite.
Pokój był wystarczająco duży dla moich potrzeb, łóżko było bardzo wygodne. Ja zwykle nie spać w pierwszą noc w hotelu, ale spało mi każdej nocy w tym na. Było cicho przez większość czasu i sprzątanie utrzymane w ręczniki i pokoju zostało wyjaśnione.
Jedyne problemy jakie miałem w tym miejscu to że śmieci na klatce schodowej, przez cały czas. Zastanawiam się, jak często na klatkach schodowych są sprzątane. czop na wannie przeciekał gdzie to było wkręcić do rury, prawdopodobnie nie hydraulików taśmy. WC w moim pokoju - woda ciągle, nie źle, ale wystarczająco do ścieków. TV nie ma żadnych kanałów filmowych, lokalnych kanałów lub kanałami informacyjnymi. Nie oglądałem zbyt dużo telewizji, ale ja lubię oglądać wiadomości bo jestem przygotowywaliśmy się w godzinach porannych. Używają Direct TV i było około 10 Funkcja ATT/Direct TV furgonetki w parkingach w nocy. Powiedziałem coś do jednego z facetów i on powiedział, że wezwali do pomocy z główną, bezpośrednią TV problem w okolicy. Ja nigdy nie zapytał o telewizor, ponieważ, jak powiedziałem, ja naprawdę nie miałem wiele czasu na oglądanie.
Ogólnie, moje doświadczenie było bardzo pozytywne. byłbym bardzo chętny do się tu ponownie w oparciu o ten pobyt.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 27 lipca
I appreciate you taking the time to tell us about your experience at La Quinta Allen at the Village. Your satisfaction and continued trust in La Quinta Inn and Suites are our top priorities. I look forward to showing you that we’re working hard to make sure each visit meets your expectations and our high standards.
Thanks again for your time, and we look forward to seeing you again soon.
Manager
Komentarz: 12 lip 2017
Pobyt: lip 2017
Ładny hotel
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 14 lipca
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feed back and understanding regarding our pool.
Looking forward to see you again soon!
Hotel Staff
Komentarz: 25 lip 2017
Pobyt: lip 2017
Wspaniały pobyt!!!!!
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 27 lipca
Thanks for your feedback! I’m pleased to hear that you had such an enjoyable stay at Allen at the Village La Quinta. Our team looks forward to providing you with exceptional service in the future.
It’s our commitment to serve our guests to our best ability and hope to always exceed your expectations. We’ll see you soon.
Manager
Komentarz: 3 lip 2017
Pobyt: cze 2017
Słabe WiFi i straszny hałas klimatyzacji
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 5 lipca
Thank you for staying with us and taking the time to give us a review. I apologize regarding our wifi, a/c and the tv. Rest assured your comment will be shared to the right department to get it fixed.
Hope you can give us another chance on your next visit.
Hotel Staff
Doskonała lokalizacja
1220 North Central Expressway, 75013 Allen, Stany Zjednoczone|1,87 km od Allen Premium Outlets
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
11:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
Maksymalny wiek: 3
Dzieci mogą bezpłatnie skorzystać z dodatkowych łóżek.
Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą
Śniadanie dostępne
Cena śniadania
Skontaktuj się z hotelem, żeby uzyskać informacje o cenach
Opcje śniadaniowe
Śniadanie kontynentalne
Menu śniadaniowe
Bufet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. A damage deposit of USD 50 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. You must show a valid photo ID and credit card upon check-in. Please note that all special requests cannot be guaranteed and are subject to availability upon check-in. Additional charges may apply.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-