Best Western Phuket Ocean Resort

Znajdź najlepszy hotel w: Phuket w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Best Western Phuket Ocean Resort pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od | 15:00 |
---|---|
Wymeldowanie do | 12:00 |
Śniadanie | Śniadanie dostępne |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe nie są akceptowane |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Best Western Phuket Ocean Resort

Best Western Phuket Ocean Resort
Situated 200 metres from beautiful Karon Beach, Best Western Phuket Ocean Resort features 3 outdoor pools set in tropical landscapes. Featuring stunning ocean views, it has a beachfront restaurant and spa.
Oceny i opinie
Bardzo dobra lokalizacja
562 Patak Road, Karon Beach, 83100 Phuket, Tajlandia|0,60 km od Pacific Club Resort
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
Maksymalny wiek: 2
Dzieci mogą bezpłatnie skorzystać z dodatkowych łóżek.
3–12 lat
Dzieci mogą skorzystać z dodatkowych łóżek za dopłatą (THB 430).
13 lat(a) lub więcej
Dzieci mogą skorzystać z dodatkowych łóżek za dopłatą (THB 750).
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Śniadanie dostępne
Cena śniadania
Skontaktuj się z hotelem, żeby uzyskać informacje o cenach
Opcje śniadaniowe
Śniadanie amerykańskie
Please inform Best Western Phuket Ocean Resort of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. A damage deposit of THB 5000 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 14 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. The hotel collects a security deposit, also known as an accommodations deposit or incidental guarantee, to secure any deferred payments. This allows guests to enjoy hotel services and products, such as dining at restaurants, using the mini-bar, or booking services like limo or room service, with payment deferred until check-out. If a guest skips the check-out process without settling their bill, the hotel can use the deposit, with the guest's consent, to cover any outstanding charges. This deposit is primarily for provisional approval. If the security deposit is made via credit card pre-authorization, the hold will be automatically released back to the credit card within 21 days (depending on the issuing bank) if no charges are incurred Please note that the name of the guest on booking confirmation must be the same name as the credit card holder. Guest must present the same credit card used to guarantee the booking when checking in / making payment at the hotel. The hotel will collect a new payment if guests did not present their credit card upon check-in. Please note that in case of early departure, the hotel reserves the right to charge one night's stay as a penalty fee. This does not apply nonrefundable reservations and room rates.
It is prohibited to bring durian to the hotel.