Allium Bodrum Resort & Spa
Yalıkavak mh. Çökertme Cd. No 68 Bodrum, 48990 Yalikavak, Turcja

Znajdź najlepszy hotel w: Yalikavak w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Allium Bodrum Resort & Spa pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od: | 15:00 |
---|---|
Wymeldowanie do: | 12:00 |
Śniadanie | Oferta śniadaniowa |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Allium Bodrum Resort & Spa

Allium Bodrum Resort & Spa
Obiekt Allium Bodrum Resort & Spa położony jest w miejscowości Yalıkavak i oferuje czynny w sezonie odkryty basen, ogród, centrum fitness oraz bar. Na terenie obiektu działa restauracja i całodobowa recepcja.
Oceny i opinie
Opinie podróżnych
Komentarz: 2 sty 2020
Pobyt: lip 2019
Wspaniały hotel
Personel dokłada wszelkich starań, aby zapewnić każdy aspekt pobytu. Uważna obsługa w barach i molo na plaży, ale byliśmy pod wrażeniem naszych serwerów na (wliczonym w cenę) śniadaniu.
Mieliśmy 3 pokoje, wszystkie miały panoramiczne widoki na ocean (Marine Suite). Pokoje są ogromne! Wszystko wydaje się bardzo nowe, nowoczesne i bardzo luksusowe.
Basen bez krawędzi jest niewielki, ale odpowiedni do wielkości hotelu. A ocean i tak był lepszy. Nigdy nie musieliśmy się martwić rezerwacją leżaków. Zawsze był jeden dostępny na basenie i na molo (i byliśmy tam w sezonie).
Jeśli wrócimy do Bodrum, nie zawahamy się ponownie w Allium Villas.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 23 stycznia
I would like to thank you for your awesome review, and for choosing to stay with us during your visit to Yalikavak, but I also take this opportunity to wish you and your family all the very best for 2020, and hope it will be filled with happiness, health and hopefully even another visit to Allium Villas Resort!
As mentioned I very much appreciate you taking the time to leave a review on TripAdvisor, and would like to say that it was great having you as our guest!
Having stayed with us, we now consider you an "Ambassador" for Allium Villas Resort, and as such, for your next visit you are entitled to an exclusive privileged rate when booking directly on our website.
Kind regards and looking forward to personally welcoming you back very soon.
Marco G. Rabbia
General Manager
Komentarz: 23 lip 2019
Pobyt: lip 2019
Niesamowity pobyt wróci!
Personel jest doskonały! Marco gm był świetny! Jadłem w restauracji codziennie!
Tylko zalecenie było może zaoferować upgrade w checkin za opłatą, jeśli pokoje z widokiem są dostępne jako ośrodek nie był zbyt zajęty, gdy tam byliśmy.
Zdecydowanie 5 gwiazdek ++
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 24 lipca
Thank you not only for choosing to stay at Allium Villas Resort during your recent visit to Yalikavak, but also for the awesome review you have left us on Trip Advisor, in which you describe your experience.
It is always great to hear guest feedback, and even more so when they enjoyed their stay, relaxing and feeling at home! I am also very happy to hear you enjoyed the restaurant, and know that you also the Singaporean Food Festival we have running this month.
I do apologize for the missed opportunity of giving you a larger room, possibly with a different view to better appreciate our amazing sunsets, and will look into how we can improve this for the future, but this week we have a number of returning guests from last year, many of which have requested for specific rooms, and these were pre-blocked for them. None the less we should have been more attentive and there is absolutely no excuse for us not having had a solution for you.
The team and I very much look forward to welcoming you back soon, even if I know that Yalikavak is a long way away from home for you...
Kind personal regards
Marco
Marco G. Rabbia
General Manager
Komentarz: 8 maj 2019
Pobyt: maj 2019
To była wyboista jazda, kilka dobrych punktów i trochę zła
Dzień 1: doskonałe zameldowanie, pan w recepcji podczas naszego zameldowania był doskonały, zameldowaliśmy się późno około 22:00, pan w recepcji był uprzejmy, szybko odebrał nasze torby i zameldowanie było bez zarzutu. 100% kredytu do pana w recepcji, sprawił, że nasz zameldowanie świetnie i pokój był doskonały, czysty, wspaniałe udogodnienia i duże. + 1 gwiazdka
Dzień 2: niestety nie poinformowano nas, że 2 z trzech barów (w tym bar na plaży) były zamknięte na remont, więc mieliśmy ograniczony dostęp do hotelu, nie był idealny, biorąc pod uwagę, że zapłaciliśmy pełną cenę za pełny dostęp do hotelu i nie mogliśmy rzeczywiście dostać się na prywatną plażę. Poza tym mój narzeczony powiedział, że to moje urodziny, niestety nie rozumieli - wystarczająco dużo Turków, którzy nie są naszym językiem ojczystym, a angielski nie jest ich, więc nie ma skrupułów. Następnie rozmawiała z szefem kuchni w restauracji (pani szef kuchni może dodać, że jest świetna), która wysłała ciasto do naszego pokoju. Niesamowity! ! Kolacja była również świetna, ponieważ w sezonie nie było prawie żadnych gości, więc jest to kelner na stolik, jedzenie było również doskonałe bez wad + 1 gwiazdka.
Dzień 3: niestety jest stąd wzgórze. Zamówiliśmy jedzenie przy basenie, dwa razy musiałem się zameldować u personelu hotelu, zanim otrzymałem połowę naszego zamówienia (co może dodać, że było zimno!!) - musiałem udać się do restauracji po raz trzeci, aby złożyć skargę kierownik, który przeprosił i anulował nasze jedzenie, które nie dotarło - nie zaoferowali nic innego, a biorąc pod uwagę, że zapłaciliśmy ponad 1000 euro za pokój, oczekiwaliśmy trochę więcej - 1 *
Oprócz tego sprzątacze wzięli jedzenie z naszego pokoju (który zostawiliśmy notatkę z prośbą o zachowanie!) I zostawiliśmy go na zewnątrz, co przyciągnęło mrówki, a nie idealne podczas próby wejścia do pokoju.
Jedyną zaletą dnia trzeciego było to, że mój narzeczony zarezerwował sobie twarz, co powiedziała, że jest doskonały, szacunek dla pracowników spa, którzy są tak mili i wspaniali w tym, co robią, poleciła korzystanie z ich usług + 1 gwiazdkę.
Naprawdę mam nadzieję, że serwis poprawi się w pozostałej części naszego pobytu, ponieważ ten hotel ma prawdopodobnie jeden z najlepszych widoków w Bodrum i szkoda byłoby ocenić to 2 *
Dzień 4: po wyrażeniu opinii przez kierownika biura obsługi klienta (Nurdan) i kierownika restauracji (Mina), zauważyliśmy, że usługa znacznie się poprawiła. To był taki kontrast od trzeciego dnia, personel był bardziej uważny i nie wymagało pościgu. Ponadto pracownicy byli proaktywni, upewniając się, że nasze potrzeby zostały spełnione.
Zaoferowano nam darmowy posiłek w restauracji Miny, to było bardzo miłe dla niego i uwielbiałem, że był proaktywny w zapewnieniu, że reszta naszego pobytu była bezstresowa. Muszę powiedzieć, że Mina naprawdę zrobiła dla nas coś więcej i naprawdę to doceniliśmy - dziękuję Mina.
Ponadto front manager domu regularnie się zameldował, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Na przykład wcześniej wysłaliśmy e-mailem wyjaśnienie, że zaręczyliśmy się w Kapadocji przed przybyciem do hotelu. Niestety nie otrzymaliśmy żadnych e-maili z hotelu, ale Nurdan nadrobił to, dostarczając nam talerz owoców rano 5 dnia - dziękuję Nurdan. + 1 gwiazdka
Dzień 5: wymeldowanie było miłe i łatwe, szczegółowy podział zapewnia po przyjeździe na biurko, jednak dwie małe rzeczy: 1 powiedzieliśmy recepcji nasz czas wyjazdu, ale nikt nie przyszedł odebrać nasze torby, trochę denerwujące, ale nic wielkiego. 2. Zamówienie było szybkie i łatwe, więc na tej podstawie + 1 *
Personel pracujący w hotelu jest zawsze bardzo przyjazny i wita Cię z uśmiechem.
Bezpieczeństwo w hotelu jest również na miejscu, zapewniając, że zameldujesz się i wyjdziesz przy wyjeździe z hotelu, dzięki temu nikt nie będzie mógł wejść na teren hotelu i zapewni nam spokój.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 9 maja
Thank you for taking the time out to share your comments and experience, and thank you for choosing to stay with us at Allium Villas Resort during your recent visit to Turkey, it was great having you as our guest.
Please accept my apologies for what you described as a 'bumpy ride" and especially for our short comings which you have clearly highlighted during the first three days of your stay. But I am glad to see that the team managed not only to recover most of the issues faced, but to ensure that the last two days of your stay were as trouble free as possible.
I have taken good note of all your comments, and will be taking the necessary action to ensure the team is always as attentive and proactive as they proved to be during the second half of your stay.
Not to excuse any of our weaknesses in the service level, but having just opened the property for the season, and not yet having celebrated our second anniversary, since we only opened the property in 2017, I know that we have a little bit of 'fine tuning' to be done in a few areas, and therefore appreciate your honest and straight forward feedback, which is a great help in improving the quality of service we provide to our guests.
The team joins me in congratulating you and your fiance on your recent engagement, and thank you once again for choosing to stay with us at Allium Villas Resort.
Kind personal regards
Marco G. Rabbia
General Manager
Komentarz: 7 maj 2019
Pobyt: kwi 2019
Jedno z najlepszych miejsc na świecie!
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 7 maja
Thank you for choosing to stay with us at Allium Villas Resort during your recent visit to Bodrum and for taking the time to write a review of your experience.
We enjoyed having you as one of our guests, and appreciate your feedback which helps us to better understand what you enjoy, making it possible for us to render your next stay with us even more memorable than the last…
The entire team joins me, when I say that we are very much looking forward to welcoming you back to the resort.
Personal regards
Nurdan Ünsal-Front of the House Manager
Komentarz: 5 maj 2019
Pobyt: kwi 2019
Świetny piękny hotel. Wysoce rekomendowane.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 7 maja
It was great to have you as our guest at Allium Villas, and thank you for choosing to stay with us during your visit of Yalikavak.
We truly appreciate your feedback, and your very positive comment about the hotel you shared with us. With regards to the pricing of the parking I fully appreciate your feedback, but trust you can appreciate that with a very limited number of parking spaces, we need to manage these carefully. Never the less I have looked into this and have made some changes in our pricing structure for the rest of the season.
Thank you once again for your comments and take this opportunity to remind you that for your next visit, as a return guest, you have preferential rates if you make your reservation directly with us.
Nurdan Ünsal-Front of the House Manager
Doskonała lokalizacja
Yalıkavak mh. Çökertme Cd. No 68 Bodrum, 48990 Yalikavak, Turcja|2,11 km od centrum miasta
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
5–12 lat
212 zł (EUR50) od osoby za noc
13 lat(a) lub więcej
508 zł (EUR120) od osoby za noc
Maksymalny wiek: 4
W cenie
Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą
Oferta śniadaniowa
Opcje śniadaniowe
Śniadanie kontynentalne, Śniadanie bezglutenowe, Śniadanie halal, Śniadanie wegańskie, Śniadanie wegetariańskie
Cena śniadania
Skontaktuj się z hotelem, żeby uzyskać informacje o cenach