Hotel Danieli, Venice

Znajdź najlepszy hotel w: Wenecja w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Hotel Danieli, Venice pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Krótkie informacje
Zameldowanie od: | 15:00 |
---|---|
Wymeldowanie do: | 12:00 |
Śniadanie | Oferta śniadaniowa |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Hotel Danieli, Venice

Hotel Danieli, Venice
Pięciogwiazdkowy hotel Danieli, Venice usytuowany jest nad wenecką laguną, zaledwie kilka kroków od placu św. Marka.
Oceny i opinie
Opinie podróżnych
Komentarz: 11 paź 2021
Pobyt: paź 2021
Komentarz: 19 lut 2020
Pobyt: gru 2019
Mieszanka starego i nowego
Przestrzenie publiczne tego hotelu są wspaniałe. Jak można się spodziewać w hotelu tego kalibru, pracownicy są doskonali. Jedzenie było dobrze przygotowane, ale szukałem większej różnorodności w menu.
Komentarz: 13 mar 2020
Pobyt: mar 2020
Najgorsze doświadczenie // niski poziom usług
Na początek: oto, co się stało.
Rezerwuję hotel na 2 noce pod koniec kwietnia 2020 r. O łącznym koszcie 1084 euro. Planuję zabierać mamę w wieku 65 lat do Włoch podczas długich wakacji w Tajlandii. Jednak biorąc pod uwagę wybuch Covid - 19, postanowiłem odwołać podróż ze względów zdrowotnych (Covid - 19 jest śmiertelnie niebezpieczny dla osób starszych, więc martwię się o zdrowie mojej mamy i mnie).
Wysłałem e-mailem do hotelu 25 lutego z prośbą o zwrot pieniędzy i wyjaśniłem, że odłożę / lub anuluję podróż. Zdaję sobie sprawę, że dokonuję rezerwacji pod warunkiem, że nie podlega zwrotowi ”, ale ponownie w tym przypadku uważam, że powinien istnieć wyjątek. Niemniej jednak hotel nalega na naliczenie pełnej kwoty (bez przedłużania terminu iw ogóle).
Kiedy sytuacja się pogorszyła - - Włochy ogłosiły blokadę swojego kraju i mój lot został odwołany, ponieważ rząd Tajlandii zakazał obywatelowi podróżowania do Włoch - ponownie wysłałem e-mail do hotelu, tym razem z prośbą o podanie polityki hotelu, jeśli pozwolą na zwrot pieniędzy lub rozszerzenie - - PONOWNIE, Bez zwrotu kosztów i bez przedłużenia.
W tym momencie byłem wściekły i po czwartym e-mailu wyjaśniającym wszystko szczegółowo o moich trudnościach - - hotel zgadza się udzielić mi „kredytu hotelowego” pod warunkiem, że muszę poinformować ich o mojej następnej podróży. Powiedziałem im, że chciałbym otrzymać pełny zwrot pieniędzy, ponieważ odwołałem już swój lot i nie zamierzam odwiedzać Włoch w tym roku.
Następnie. . . . . tego dnia (13 marca 2020 r.) kartą kredytową zostałem poinformowany, że hotel właśnie obciążył mnie kolejnymi 1084 euro. Oznacza to, że podwójnie obciążają mnie kwotą, o którą poprosiłem o zwrot pieniędzy, i obciążyli mnie bez uzyskania mojej zgody, a nawet poinformowania mnie. Pierwsze 1084 euro zostało wypłacone od 10 stycznia 2020 r.
W sumie hotel obciążył mnie 2168 euro.
Jest to niedopuszczalne i bardzo nieprofesjonalne w tym hotelu. Jestem bardzo niezadowolony i nie sądzę, że kiedykolwiek odwiedzę ten hotel ponownie. Dla tych z Was, którzy rozważają pobyt w tym hotelu, zachęcam do zastanowienia się dwa razy.
W normalnej sytuacji ten hotel może być w porządku, jednak w potrzebie - - ten hotel z pewnością postawi własne korzyści i zyski ponad wszystko. Plan hotelu obciąży Cię opłatą, nawet jeśli ich kraj został zablokowany / sklep nie został otwarty / Twój lot został odwołany, a podróż rządowa została zakazana. Może w czwartym stałym e-mailu (i kilku międzynarodowych rozmowach telefonicznych na własny koszt) mogą się zdenerwować i mogą wyrazić zgodę na przyznanie ci kredytu hotelowego pod warunkiem, że będziesz musiał podać im datę podróży - - - - - - - - - - och, mogą podwoić cię, nie informując o tym również! !
Dla mnie pokazuje to poziom etyki i ludzkości hotelu, który jest niezwykle niski. Biorąc pod uwagę, że odwołałem podróż, muszę skontaktować się z wieloma hotelami, kolekcja Lugarno i hotel Bulgari pozwalają mi uzyskać pełny zwrot kosztów za 1 ulicę. (Zarezerwowałem również u nich na podstawie klauzuli bezzwrotnej)
Co gorsza, jestem również złotym członkiem Marriott Bonvoy. Zastanowiło mnie to, czy powinienem ponownie zostać w jakiejkolwiek sieci marriott.
Dla tych, którzy chcą zobaczyć wątki e-mail - - napisz do mnie na areeyaorn @ gmail. com
Komentarz: 20 lut 2020
Pobyt: lut 2020
Karnawałowy nastrój
Komentarz: 4 wrz 2019
Pobyt: cze 2019
co za widok
Doskonała lokalizacja
Riva degli Schiavoni 4196, Castello, 30122, Wenecja, Włochy|0,26 km od centrum miasta
Transportw promieniu 1,89 km
Lotniskow promieniu 26,51 km
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
Wszystkie grupy wiekowe
703 zł (EUR165) od osoby za noc
Maksymalny wiek: 2
W cenie
Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą
Oferta śniadaniowa
Menu śniadaniowe
Bufet
Cena śniadania
226 zł (≈EUR 53) za osobę
Cash