Skyscanner
  • Pomoc
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Wielka Brytania
  4. Londyn
  5. EasyHotel Croydon

EasyHotel Croydon

+ 89

Pokoje i ceny

Udogodnienia

Oceny i opinie

Odkrywaj okolicę

Znajdź najlepszy hotel w: Londyn w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu EasyHotel Croydon pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę
1 noc
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
10:00
Śniadanie
Śniadanie niedostępne
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci

Udogodnienia

Zobacz wszystkie
Wi-Fi
Parking
Klimatyzacja
Recepcja całodobowa
Dla niepalących
Telewizor

Więcej na temat: EasyHotel Croydon

EasyHotel Croydon

Obiekt easyHotel Croydon położony jest 15 minut jazdy pociągiem od lotniska Gatwick i centrum Londynu. Hotel oferuje klimatyzowane pokoje z łazienką. Recepcja czynna jest przez całą dobę.

Oceny i opinie

3,2
3.2Opinie: 662
Czystość3,3
Lokalizacja3,9
Obsługa3,3
Pokoje2,9
Wartość3,2
Wygodny sen3,1

Opinie podróżnych

Filtruj według
Sortuj według
Polecane przez podróżnych
Inni

Komentarz: 8 lis 2019

Pobyt: lis 2019

5,0
h_vs

dziękuję Ruthh

Cześć Zatrzymałem się w hotelu Croydon na dwie noce. było dobrze . zostaliśmy z powodu naszego lotu na wakacje z Gatwick. Miejsce było ok, ale ludzie byli pomocni. zadałem głupie pytanie, ale personel był miły. moje pieniądze zaginęły w maszynie do kawy. personel pomógł mi z tym. pomógł również z kartami pokładowymi. chcę im podziękować. Jestem prostą osobą i nie mam nic przeciwko prostym rzeczom, ale kiedy ludzie się uśmiechają, to sprawiło, że dobrze się czułem. Jeszcze raz dziękuję

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 21 listopada

Dear Guest
Thank you so much for taking your time completing the review ,and for providing us with such a positive feedback.
We are glad that we provided our value cosy sleep easy promise and five star customer service.
This is exactly what easyhotel aims to offer. We thank you again for your custom , we look forward in welcoming you again in the future.
Kind Regards
easyhotel Croydon
Goście biznesowi

Komentarz: 17 gru 2019

Pobyt: gru 2019

1,0
h_vs

Nawet 30 nocy jest nieco stromych jak na to okropne miejsce

Wyciągnięta lekcja. Unikaj Easyhotels. Unikaj jak zarazy. Przyjechałem o 11. 30.00 i nie pozwolą mi się zameldować, ponieważ nie mam dokumentu ze zdjęciem. Najwyraźniej kawałek papieru z założoną twarzą jest ważniejszy niż moje bezpieczeństwo, mimo że zapłaciłem z góry.
Na szczęście moja karta podróży przyszła mi na ratunek, w przeciwnym razie autotron recepcji wyrzuciłby mnie na ulicę. Kto wiedział, że potrzebujesz paszportu, aby zostać w Croydon?
W każdym razie pokój? Wiedziałem, że to będzie podstawowe i byłem przygotowany. Jedyną rzeczą, która nie była przybita do pokoju, był kosz na pedały w rogu. Widziałem więcej mebli w celi więziennej.
W łazience (myślę, że w stylu szpitalnym) nie było dobrego sprzątania, a ktoś (prawdopodobnie ze zdjęciem) już naciął zasłonę prysznicową.
Toaleta nie spłukiwała się, ogrzewanie nie działało, więc pokój był lodówką i nie było miejsca na dziwną czterooką dziewkę (jest nas tak niewielu), aby położyć okulary podczas snu, nic do picia z (lub pomóż oczyścić zęby) nie mówiąc już o czajniku.
Nie było tak źle.
Łóżko było wygodne i przynajmniej umieściłyby wtyczki w rozsądnym miejscu.
Ale jeśli jedyną pozytywną rzeczą, jaką możesz powiedzieć o miejscu, jest pochwalenie ich w miejscu wtyczek, wiesz, że masz kłopoty.
UNIKNĄĆ.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 20 grudnia

Dear easy Customer,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
For security purposes we ask that all guests provide photo ID, it does not have to be a passport but it has to be official government issued photo ID.
Please accept our apologies regarding lack on cleanliness in the bathroom. It is not our usual high standards of cleanliness not to leave the room spotlessly clean. Also please accept our apologies regarding the maintenance issue faced. Thank you for letting us know, we’ll be looking to fix this as soon as possible.
We are glad you were able to have a comfortable stay despite all this, and we hope to welcome you back sometime.
Kind Regards,
Customer Relations
easyHotel Croydon
Inni

Komentarz: 18 lis 2019

Pobyt: lis 2019

1,0
h_vs

NIGDY NIE PRZYJDŹ TUTAJ

Jedyne, co było w porządku w hotelu, to lokalizacja, tylko 15 minut pociągiem do centrum Londynu. Jednak w pokoju było chłodniej niż na ulicy. Poprosiliśmy personel kilka razy o podwyższenie temperatury, ale nic się nie wydarzyło. Równie dobrze mogą nazywać siebie hotelem Ryanair. Łazienka nie była czysta, przez całą noc słyszeliśmy innych gości i był tylko jeden ręcznik dla dwóch osób. Ogólnie rzecz biorąc, nie mieliśmy dobrego pobytu i wróciliśmy do domu chorzy z powodu ogrzewania w pokoju. Mam na myśli, nie przychodź tutaj.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 21 listopada

Let me start by saying ,WE ARE VERY SORRY, We apologise that your stay wasn't a good one. We promote a cosy sleep easy stay with super clean facilities and five star customer service, in which we let you down and you were not given our high standards.
Please contact us further on reception.croydon@easyhotel.com to discuss this matter further.
We really hope this experience can be rectified in the future, for us to show you our high standard cosy sleep easy stay.
We are very sorry again,
Kind Regards
easyhotel Croydon
Para

Komentarz: 24 paź 2019

Pobyt: wrz 2019

1,0
h_vs

NIE REZERWUJ! NAJGORSZA OBSŁUGA KLIENTA BEZ POKOJU, SZACUNKU LUB OPIEKI !!! PŁATNOŚCI, ALE BEZ POKOJU!

Zarezerwowaliśmy ten hotel w zeszłym miesiącu, aby zostać tam na weekend. Przed dokonaniem rezerwacji wysłałem e-mailem i zadzwoniłem, aby upewnić się, że będziemy się późno zameldować w hotelu. Podałem również dokładny czas planowanej odprawy. Osoba, z którą rozmawiałem, potwierdziła, że rezerwacja zostanie pozostawiona, aby zapewnić późne zameldowanie i nie martwić się o dostępność pokoju dla nas . Powiedziano mi również, że dostępna jest całodobowa obsługa klienta. Zadzwoniłem ponownie w dniu naszego zameldowania, aby upewnić się, że pokój będzie dostępny, kiedy będziemy się zameldować później tego wieczoru i pokój zostanie potwierdzony.
Kiedy w końcu dotarliśmy do hotelu, recepcjonistka beztrosko powiedziała nam, że nie ma już dostępnych pokoi, chociaż z mojego konta zostały już pobrane opłaty. W naszej rezerwacji nie było żadnych notatek ani informacji dotyczących naszego odprawy. Byliśmy więc w środku nocy, nie wiedząc, dokąd pójść z rezerwowanymi hotelami w pobliżu. Recepcjonistka mogła mi tylko powiedzieć, że wszystkie pokoje zniknęły i że to nie jej wina. Następnie nadal korzystała z telefonu. Była młodą (25 - 35 lat) afrykańską damą o wyjątkowo długich rzęsach. Nie doradziła mi, jakie działania mogę podjąć, ani udzielić żadnych informacji dotyczących naszej sytuacji. W ogóle nie przejmowała się naszym problemem. Kilka osób przyszło również późno, aby się zameldować i miały ten sam problem co my i kłóciły się z nią, ale ona znowu się nie przejmowała. Zgubiliśmy się i nie wiedzieliśmy, co robić przez wiele godzin, i zostaliśmy osieroceni. Nie spodziewałem się tego po hotelu, zwłaszcza po tym, jak wykonałem wiele telefonów do hotelu, aby zapewnić nam pokój. Tego rodzaju zachowanie jest absolutnie nie do przyjęcia. Byłem zniesmaczony otrzymaną usługą i nikt nie zasługuje na takie traktowanie. Po tym incydencie nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty ani pomocy, przeprosin ani żadnego rodzaju komunikacji.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 12 listopada

Dear Guest,
Let me start by saying we are so very sorry that this happened, especially when you called to confirm your booking. We praise our selves on having a high standard of customer service and care. We will definitely look into this incident to rectify this, so this does not happen again. Your custom and comments mean a lot to us. Please in the future consider coming to stay again and we will make sure your stay is a cosy one. Staff member involved had been spoken to and given further training to ensure such catastrophic mistakes are not made. We are aware that due to system glitch hotel got overbooked however since you had already confirmed your attendance, we should have kept your room reserve for your arrival. We feel your pain, we really do and we sincerely apologize for all the unnecessary inconvenience caused to you. We certainly failed to deliver on our sleep easy promise and would like to put this right now. Please contact us on reception.croydon@easyhotel.com to discuss it further.
Kind regards,
easyHotel Croydon
Inni

Komentarz: 13 lis 2019

Pobyt: lis 2019

2,0
h_vs

W pokoju było za zimno

Główny problem z easyhotel croydon polegał na tym, że pokój dwuosobowy, który dostałem, miał wadliwy system ogrzewania i dlatego był zbyt zimny, żebym dobrze spał. Kiedy złożyłem skargę do działu obsługi technicznej podczas mojego pobytu, powiedzieli, że nie mogą nic z tym zrobić. Nie zatrzymałbym się tu ponownie.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 21 listopada

Let me start by saying WE ARE VERY SORRY, We apologise that the experience you had was definitely not our business quote and value. We promise a cosy sleep easy experience , that we endeavour to offer.
We are sorry to have let you down on this occasion , and will ensure a pleasant stay for you in the future. We aim to provide super clean facilities and five star customer service . We listen to our guests and always look to improve our service as well as our product standard.
Please contact us further via our email, reception.croydon@easyhotel.com to discuss this further.
We really hope this experience will not put you off in the future. We look to this opportunity to welcome you agian and give you the stay that you deserve, with the high standard sleep easy promise.
Kind Regards
easyhotel Croydon
  • ...

Lokalizacja

3,9

22 Addiscombe Rd, London Borough of Croydon, CR0 5PE, Londyn, Wielka Brytania|15,04 km od centrum miasta

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

15:00

Wymeldowanie do:

10:00

Przydatne informacje

Dzieci

Ten hotel przyjmuje dzieci

Dodatkowe łóżka

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu dodatkowych łóżek, skontaktuj się z hotelem.

Łóżeczko

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.

Zwierzęta domowe

Zwierzęta domowe nie są akceptowane

Śniadanie

Śniadanie niedostępne

Ważne informacje z hotelu
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. The property does not accept cash payments. All payments must be processed either by debit or credit card. There is a supplementary charge for extras such as use of the high-speed WiFi. Guests under 18 years of age must be accompanied by an adult during their stay. Please note that this property cannot accommodate guests wishing to self-isolate. Please note that our normal check-in time is at 3PM and check-out time is at 10AM. It is possible to get an early check-in from 11AM and a late check-out until 1PM, subject to availability. The cost of an early check-in from is £20 and the cost of a late check out is £20 per room. You can request a late check-out at our reception. Comfortable bedrooms with TVs and free WiFi 5-minute walking from East Croydon Station EasyHotel is only 20 minutes by train from central London and Gatwick Airport. EasyHotel Croydon is currently being renovated. We’re still open, but there could be building work taking place in parts of the hotel between 08:00 – 17:00, Monday to Friday.
Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logo

EasyHotel Croydon: częste pytania

Nie mamy informacji na temat restauracji w: EasyHotel Croydon. Skontaktuj się z obsługą tego obiektu przy składaniu rezerwacji.
W hotelu EasyHotel Croydon można się meldować od 15:00 i należy się wymeldować przed 10:00.
Tak, w hotelu EasyHotel Croydon jest dostępny parking.
Hotel EasyHotel Croydon jest położony 15.0 km od centrum miasta Londyn.
Hotel EasyHotel Croydon znajduje się w miejscowości Londyn (Wielka Brytania) i jest położony 15.0 km od centrum miasta Londyn.

Czy podczas swojej podróży będziesz potrzebować lotów lub samochodu?

Czy wiesz, że możemy pomóc Ci w zaplanowaniu reszty podróży? Skorzystaj z wyjątkowych ofert i świetnych cen lotów i samochodów do wynajęcia.
Loty do: Londyn
Wynajem samochodów w: Londyn
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Wielka Brytania
  4. Anglia
  5. Londyn
  6. London Borough of Croydon
  7. EasyHotel Croydon
Pobierz naszą aplikację
PL·pl-PL·zł PLN
PomocUstawienia prywatnościZaloguj się
Polityka plików cookiePolityka prywatnościZasady użytkowaniaDane firmy
  • Katalog hoteli
  • Loty krajowe
  • Tanie loty
  • Hotele
  • Wypożyczalnie samochodów
  • Aplikacja
  • Mapa strony
  • O nas
  • Dlaczego Skyscanner?
  • Dla mediów
  • Nasi pracownicy
  • Ułatwienia dostępu
  • Zrównoważony rozwój
  • Oferty pracy
  • Artykuły i nowości podróżnicze
  • Jak działa Skyscanner
  • Pracuj z nami
  • Reklamuj się u nas
  • Dane rynku podróży
  • Programy partnerskie
  • Interfejsy API
  • Tanie loty
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam Schiphol
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
  • Hotele
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
  • Wypożyczalnie samochodów
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

Szanujemy Twoją prywatność

Aby zapewnić Ci spersonalizowaną usługę, zbieramy informacje o tym, jak korzystasz ze Skyscannera, w tym dane osobowe, takie jak Twój adres IP. Używamy ich w takich celach: poprawianie jakości obsługi, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy, pomiar reklam, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie.

W określonych przypadkach my i nasi partnerzy (jest ich 142) możemy kierować się uzasadnionym interesem, a nie zgodą użytkowników. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, wybierz „Akceptuj wszystkie”, a jeśli chcesz zezwolić tylko na niezbędne pliki cookie, wybierz „Akceptuj tylko niezbędne”. Wybierz „Zarządzaj ustawieniami”, aby zaktualizować preferencje.

W dowolnej chwili możesz kliknąć link do strony Ustawienia prywatności, aby zarządzać swoimi preferencjami lub wycofać zgodę.

Zarządzaj ustawieniami