Ważne informacje z hoteluW momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 50 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Informacje dotyczące płatności: Płatność należy uregulować w dniu przyjazdu. Przed przyjazdem obiekt dokona preautoryzacji karty na kwotę stanowiącą równowartość opłaty za pierwszą noc pobytu. Rezerwacja będzie zagwarantowana wyłącznie po udanej preautoryzacji. W przypadku rezerwacji opłaconej z góry Goście zobowiązani są do okazania podczas zameldowania dokumentu tożsamości oraz karty debetowej, której użyto do dokonania płatności. W przeciwnym razie zameldowanie nie będzie możliwe. Obiekt akceptuje karty wirtualne. Obiekt Hyde Park Executive Apartments jest czynny wyłącznie w godzinach 08:00–00:00. Goście, którzy planują przyjazd po północy, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania. W obiekcie dostępna jest winda.