Jesteśmy grupą utalentowanych entuzjastów z całego świata. Nie boimy się wprowadzać innowacji ani odkrywać nowości. Staramy się korzystać z technologii, aby usuwać przeszkody związane z podróżami.
Skyscanner, część Trip.com Group, działa niezależnie i ma wielkie plany związane z przyszłością podróżowania.
Ponad 1200
pracowników
50
narodowości
Biura
Europa, Ameryka Północna oraz region Azji i Pacyfiku
Każdego dnia…
Podróżni są dla nas najważniejsi. Uwielbiamy podróże i to nas łączy.
Uczymy się, dzielimy się wiedzą i rozwijamy. Różne umiejętności, doświadczenia i pochodzenie pomagają nam się rozwijać.
Zawsze jesteśmy troskliwi. Traktujemy siebie nawzajem z empatią i szacunkiem. Rozwiązujemy problemy razem.
To proste. Tworzymy rozwiązania, dzięki którym podróże są łatwe i dostępne.
John przez ponad 30 lat kierował globalnymi firmami internetowymi i programistycznymi, w tym 20 lat pracował w firmie Microsoft jako wiceprezes na Europę ds. reklamy i usług online. Dawał upust swojej pasji podróżowania, mieszkając w Holandii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Francji. Zanim dołączył do zespołu Skyscannera, pracował jako dyrektor generalny firmy Travix. Teraz dzieli się swoją pasją z innymi podróżnikami, umożliwiając kolejnym pokoleniom odkrywanie świata bez wysiłku.
Laurence zarządza finansami Skyscannera w skali globalnej. Ma 25-letnie doświadczenie w handlu elektronicznym i technologii, zdobyte zarówno w Europie, jak i w Dolinie Krzemowej (ostatnio w eBayu). Jej uwaga skupia się na wprowadzeniu nas na ścieżkę szybkiego wzrostu, abyśmy utrzymali dotychczasowe tempo rozwoju w dużej skali. Lubi podróżować, uwielbia pomagać zespołom w osiąganiu jak najlepszych wyników, definiować naszą wizję strategiczną i opowiadać o tym, co kryje się za wynikami Skyscannera.
Stuart ma duże doświadczenie w branży turystycznej. Dołączył do Skyscannera w 2009 roku. Od tego czasu pełnił wiele funkcji kierowniczych w zakresie strategii handlowej, rozwoju biznesu i marketingu wzrostu. Poza kierowaniem zespołem handlowym angażuje się w tworzenie niepowtarzalnej i wyjątkowej kultury Skyscannera.
Piero rozwinął swoją karierę jako twórca innowacyjnych, wiodących na rynku produktów konsumpcyjnych w największych firmach technologicznych na świecie, takich jak Skype i Microsoft. Etos Skyscannera, polegający na „stawianiu podróżnych na pierwszym miejscu”, jest dla niego najważniejszy. Dba o to, aby planowanie i rezerwacja podróży – przez telefon i przy użyciu komputera – były najprostsze, jak to możliwe.
Martin jest oddany sprawie zaufania i przejrzystości w podróżowaniu. Reprezentuje Skyscannera na wielu forach branżowych w Europie i Ameryce Północnej. Kieruje naszymi zespołami ds. prawnych, regulacyjnych oraz spraw publicznych na całym świecie i jest głównym koordynatorem naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zanim dołączył do Skyscannera, przez ponad dekadę pracował jako prawnik korporacyjny w prywatnej kancelarii, koncentrując się na finansach przedsiębiorstw, fuzjach i przejęciach oraz funduszach private equity.
Clive kieruje naszymi zespołami ds. marki i marketingu efektywnościowego na całym świecie, pomagając łączyć podróżnych z zaufanymi partnerami turystycznymi, dzięki czemu każdy może znaleźć najlepsze dla siebie oferty. Zanim dołączył do Skyscannera, kierował działami marketingu klienckiego w firmach takich jak eBay oraz Expedia. Jest zwolennikiem upraszczania złożonych kwestii i dbania o jak najlepsze wrażenia podróżnych.
Naomi jest odpowiedzialna za wyznaczanie strategicznego kierunku i ram operacyjnych oraz zarządzanie codzienną działalnością naszej firmy. Naomi realizuje również naszą strategię dotyczącą danych, kierując multidyscyplinarnym zespołem zajmującym się określaniem i osiąganiem celów firmy w zakresie danych. Naomi ma doświadczenie w osiąganiu wzrostu komercyjnego w biznesie cyfrowym poprzez budowanie efektywnych zespołów sprzedażowych, produktowych i marketingowych w firmie Autotrader. Naomi jest zaangażowana w promowanie kobiet na stanowiskach kierowniczych oraz mentoringu w miejscu pracy.
Andrew należy do rodziny Skyscannera od 12 lat. Zaczynał jako absolwent, a następnie obejmował kolejne stanowiska kierownicze związane z inżynierią. Obecnie kieruje naszymi zespołami inżynierów na całym świecie. Jest wielkim zwolennikiem rozwijania nowego pokolenia liderów wewnątrz firmy, a także orędownikiem wspaniałej kultury Skyscannera.
Bryan kieruje zespołami Skyscannera zajmującymi się rozwojem długoterminowej wizji strategicznej firmy, operacjami biznesowymi i pionami niezwiązanymi z lotami. Gruntowną znajomość zagadnień związanych z biznesem międzynarodowym zdobył, pełniąc funkcje kierownicze w firmach Gopuff, Booking.com i Tesla w Wielkiej Brytanii, Holandii oraz Stanach Zjednoczonych. Lubi poznawać różne kultury zarówno z perspektywy osobistej, jak i zawodowej – mieszkał w pięciu krajach.
Zawsze szukamy błyskotliwych, dociekliwych umysłów, które mogą wzmocnić nasz zespół. Jesteś taką osobą? Chętnie Cię poznamy.
Wszystko, co należy wiedzieć o Skyscanner.
Jesteśmy po Twojej stronie. Zobacz, co to oznacza.
Najnowsze wiadomości, kluczowe momenty i dane kontaktowe.